Social media

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe zet je social media in om het contact met je doelgroepen te versterken?

  • Do's en don'ts
  • Kort, bondig én foutloos
  • Social media als marketinginstrument
  • Olet laat woorden werken.
  • Daphne
  • gastblogger
  • Marja
  • Annette
  • Jane
  • Rob
  • Sanne
  • Olet
  • David
  • Anouk
  • Ellen
  • Philip
  • Genevieve
  • Sanne
  • Karla
  • Marijke
  • Christine
  • Janneke
  • Marc
  • Mathilde
  • Paul
  • Sylvia
  • Joop
  • Eric
  • Judith
  • Nigel
  • Joanna
  • Peter
  • Suzanne
Meer informatie

Of bel ons: 020 - 598 64 20

Praktische informatie


Voor wie

Voor iedereen die social media in wil zetten als zakelijke communicatiekanalen. We verzorgden de training al voor communicatiemedewerkers, tekstschrijvers en medewerkers van webcareteams, zoals het webcareteam van SNS Bank,

Data & locatie

Deze cursus kun je incompany organiseren of volgen als privé- of duotraining. De data en locatie bepalen we in overleg.

Kosten

De kosten voor een incompany- of privétraining Social media zijn afhankelijk van je wensen en de grootte van de groep. Wil je meer weten? Vul dan nu het contactformulier in of bel naar 020 – 598 64 20. We maken graag een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Social media

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe versterk je het contact met je doelgroepen en verbeter je de dienstverlening? Dat leer je in de workshop Social media. Daarbij draait het om de praktijk: wat zijn best practices, wat zijn do's and don'ts? Leer bijvoorbeeld hoe je als organisatie met social media begint, hoe je het gebruik ervan binnen je organisatie organiseert, en welke informatie je uitwisselt.

Ons programma is maatwerk. Waar de behoefte van jouw organisatie ligt, stellen we vast op basis van gesprekken, intakes en deelnemersteksten.

Download de factsheet Social media (pdf 1131 kb).



Programmaonderdelen

Denk aan:
  • Twitter, LinkedIn, Facebook en andere social media: wat zijn de kenmerken?
  • Wie gebruikt welke social media? Via welke media vind je je doelgroep?
  • Best and worst practices: hoe worden social media in de praktijk gebruikt?
  • Beginnen met social media: welke keuzes maak je, hoe voer je social media in?
  • Beter communiceren: interactief, persoonlijk, open
  • Via social media omgaan met klachten en vragen
  • Social media en corporate blogging

Wij laten woorden werken voor ...

Ik wil contact over deze training

Ons online magazine CNTXT ontvangen?
© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign : RAADHUIS /  Fotografie