Van Doorne kiest online incompanytraining Nederlands

14 april 2020

Van Doorne, onafhankelijk Nederlands kantoor van advocaten, notarissen en fiscalisten, heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Daar hoort uiteraard foutloze communicatie bij. Vandaar dat Van Doorne al jaren zijn medewerkers faciliteert met trainingen.


De training Correct Nederlands is een onderdeel van het ‘Development Program’ voor de staf & ondersteuning van Van Doorne. Ook in deze bijzondere tijden wil Van Doorne deze training laten doorgaan, maar dan in een andere vorm: helemaal online. Het Taalcentrum heeft de training voor dit doel aangepast met oefeningen die online goed werken en een speciaal programma in korte sessies. Maar verder zijn de opzet, de trainer én het enthousiasme ongewijzigd. Een van de deelnemers schrijft: ‘Het werkt heel goed en de docent is fantastisch.’ Ook trainer Peter Huijing is de online manier van werken prima bevallen: ‘Voor sommige deelnemers was het even wennen met inloggen, maar het is een leuke, gemotiveerde groep en we hebben uiteraard ook gelachen.’


Wij werken voor RNW Media Springer Media PropertyView Hamilton Bright Prorail Makelaarsvereniging Amsterdam Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht AVAG/VUmc OOM verzekeringen Pokon Naturado Rijksmuseum Amsterdam UMC Gemeente Alkmaar Woonstichting Rochdale KWF Kankerbestrijding Meer »
© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign : RAADHUIS /  Fotografie