Een greep uit de reacties
In het Cedeo-rapport staan citaten van de geselecteerde klanten. Zij zeggen over het trainingsprogramma: ‘Op en top maatwerk’. Over de uitvoering: ‘Het heeft een heel stuk geholpen bij het schrijven van beleidsstukken op een andere manier. We hebben de cursus met het hele team gevolgd en hebben formats aangereikt gekregen voor het maken van stukken’. Over het cursusmateriaal: ‘Ik kijk de cursusmap nog regelmatig in. Ze hebben naderhand ook nog speciale formats opgestuurd.’
Ook over onze trainers zijn onze klanten tevreden: alle tien de respondenten geven de maximale score! ‘Ik vond hem zeer goed. Hij was doortastend, flexibel, vriendelijk en professioneel.’ ‘Hij kan heel goed informatie overbrengen op een aantrekkelijke manier, heeft antwoord op alle vragen en staat boven de stof. Hij gaat mee met de dynamiek van de groep en kan omgaan met alle typen cursisten.’
De respondenten lieten zich tot slot tevreden uit over het klantcontact en de coördinatie: ‘Ze tonen heel veel flexibiliteit.’ en ‘De klant is koning.’
Anoniem
Cedeo neemt voor dit onderzoek contact op met tien klanten van zowel trainingen Nederlands als trainingen Engels. Bij het vorige onderzoek in 2013 hadden we een nog hogere score van 97,6%. Cedeo zegt dat er geen sprake is van achteruitgang: de scores die het Taalcentrum haalt ‘zien we niet vaak’.
Keurmerken
Naast dit klanttevredenheidskeurmerk is het Taalcentrum houder van twee andere kwaliteitskeurmerken: CRKBO voor trainingen en NEN-EN 15038 voor vertalen.