29 november 2017
Contact opnemen
Het Taalcentrum-VU behaalt in 2017 voor zijn Maatwerk Bedrijfsopleidingen een klanttevredenheidsscore van 94,4%. Lees de bevindingen uit het rapport.
Het Taalcentrum-VU heeft een Cedeo-erkenning ontvangen voor zijn Maatwerk Bedrijfsopleidingen. Cedeo is een onafhankelijke instantie die tweejaarlijkse klanttevredenheidsonderzoeken uitvoert onder inkopers van onder andere bedrijfsopleidingen. Om een Cedeo-erkenning te behalen, moet minstens 80% van de benaderde opdrachtgevers ‘Tevreden’ of ‘Zeer tevreden' zijn over de kwaliteit van de opleidingen en trainingen van het Taalcentrum-VU. Al jarenlang scoort ons trainingsbureau ver boven de 90%.
Het Taalcentrum-VU behaalt in 2017 voor zijn Maatwerk Bedrijfsopleidingen een klanttevredenheidsscore van 94,4%! Op geen enkel onderdeel waren de benaderde klanten ontevreden over de kwaliteit en service van het Taalcentrum-VU. Sterker nog, alle referenten zouden het Taalcentrum-VU desgevraagd bij een collega aanraden en overwegen opnieuw een maatwerktraject af te nemen. Lees de bevindingen van onze klanten in het klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo.
Je kent waarschijnlijk de ISO-standaarden wel: ze zijn er voor de kwaliteit van kinderzitjes, voor voedselveiligheid en voor kwaliteitsmanagement. Sin...
Trainer Claudia Ruigendijk aan het woord.
Taalcentrum-VU ging in gesprek met trainer en tekstredacteur Helen van Wessel over het schrijven met impact, effectief redigeren en de rol van ChatGPT...
Een exclusief kijkje in de keuken van het interne vertaalbureau van het CBS en de samenwerking met het Taalcentrum-VU.