Copywriting

Schrijf creatieve en wervende teksten met de cursus Copywriting. Word een betere schrijver en laat je teksten opvallen.

  • Creatief, wervend en snel schrijven
  • Met handige checklists
  • Laat je teksten sprankelen
  • Rob laat woorden werken.
  • Anniek
  • Joop
  • Christine
  • David
  • Marijke
  • Sofieke
  • Anouk
  • Janneke
  • Jane
  • Eric
  • Sam
  • Karla
  • Ellen
  • Marja
  • Judith
  • Paul
  • Rob
  • Suzanne
  • Philip
  • Bodine
  • Annette
  • Sanne

Praktische informatie


Cursusdatum

  • Nog geen cursusdatum ingepland.

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe cursusdata? Meld je aan voor de workshopalert:

Workshopalert

Tijd

9.30 - 16.30 uur

Locatie

Amsterdam
(Aristo Sloterdijk of BCN Bijlmer Arena)

Kosten

€ 425,- (btw-vrij)
Inclusief lesmateriaal en lunch

Benodigdheden

Voor deze training heb je een laptop nodig.

Maatwerk?

Wil je deze leuke workshop samen met een groep collega’s volgen in een incompanytraining?
Of toch liever een-op-een aan de slag met een trainer? Informeer dan naar de mogelijkheden.

Copywriting

Schrijf jij regelmatig teksten voor je organisatie of eigen bedrijf? Vraag je je af of het creatiever, wervender en sneller kan? Worstel je om je boodschap te vertalen in een passend aantal regels? Volg onze cursus Copywriting en je wordt een nog betere schrijver.

In deze zakelijke schrijftraining wordt theorie gecombineerd met praktijk. De theorie bestaat uit handige checklists en verder is deze cursus vooral doen, doen en nog eens doen. Je schrijft én verbetert eigen teksten tijdens de training. Zo ontdek je hoe je jouw commerciële tekst kunt laten sprankelen en scoren!




Programmaonderdelen

Copywriting: de juiste doelgroep
  • Wat maakt schrijven voor online media anders dan schrijven voor offline kanalen?
  • Hoe schrijf je aantrekkelijk en compact?
  • Opbouwtips voor webpagina’s, blogs, mailings, pers- en nieuwsberichten
  • Hoe kies je snel een creatieve invalshoek voor je tekst?
Schrijf aantrekkelijk
  • Hoe schrijf je aantrekkelijk en compact?
  • Hoe schrijf je titels en koppen die uitnodigen tot lezen?
  • Hoe verleid je je lezer tot actie?
Overtuigend schrijven
  • Wat zijn de Unique Selling Points van jouw tekst?
  • Hoe overtuig je de lezer met sterke argumenten?
  • Wervend schrijven: productkenmerken formuleren als klantvoordelen.
Eigen werk centraal

In de eendaagse cursus Copywriting staat jouw eigen werk centraal. Voordat je met de training begint, plaats je eigen teksten op onze online leeromgeving. In de training zelf werk je aan eigen tekst. Na de training krijg je de gelegenheid opnieuw een aantal teksten in te sturen, zodat je de opgedane kennis direct in praktijk kunt brengen.

Wij laten woorden werken voor ...

Ik wil contact over deze training

Onze online nieuwsbrief Taalcentrum-NU ontvangen?
© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign : RAADHUIS /  Fotografie