Praktische informatie
Voor wie
Voor medewerkers die regelmatig rechtstreeks contact hebben met klanten, bijvoorbeeld vanuit een afdeling klantenservice.
Data & locatie
Deze cursus kun je incompany organiseren of volgen als privé- of duotraining. De data en locatie bepalen we in overleg.
Kosten
De kosten voor een incompany- of privétraining Klantgericht en empathisch schrijven zijn afhankelijk van je wensen en de grootte van de groep. Wil je meer weten? Vul dan nu het contactformulier in of bel naar 020 – 244 3400. We maken graag een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Wat kun je na deze cursus?
In deze cursus Klantgericht schrijven leer je zakelijk en vriendelijk te communiceren met de klant. Je leert hoe je de boodschap afstemt op de lezer, hoe je helder formuleert en zonder omwegen tot de kernboodschap komt. Het resultaat: aantrekkelijke, klantvriendelijke teksten én een hogere klanttevredenheid.
Leer hoe je jezelf verplaatst in de ontvanger van je brief, e-mail of notitie. Schrijf een prettig leesbaar bericht dat uitblinkt in klantgerichtheid, en waarin de kernboodschap duidelijk naar voren komt. Ook jij kunt klantgericht schrijven: schrijf doelgericht, kies de juiste opbouw en verbeter je schrijfvaardigheid.
Onze cursisten beoordelen deze training gemiddeld met een 8,1!
De cursus Klantgericht schrijven helpt jou bij feilloze klantcommunicatie. Wees vriendelijk én zakelijk tegelijk. Oefen met eigen teksten en ontdek de do’s en don’ts van klantgericht communiceren. En hoe verwerk je empathie in jouw klantcommunicatie? Je komt erachter met de cursus Klantgericht schrijven.
Programmaonderdelen
In de cursus Klantgericht schrijven oefen je met je eigen teksten en realistische cases. Zo pas je wat je leert direct toe in je eigen werk. Je kunt deze training bijvoorbeeld volgen als klanten vaak vragen hebben over brieven of mails. Of als je als medewerker houvast wil: wat zijn nu eigenlijk de criteria voor goede brieven en e-mails?
Ook interessant
Begrijpelijk schrijven (B1)
Klantgericht schrijven
Klantvriendelijk telefoneren
Wij laten woorden werken voor ...