Overige trainingen

Op onze website vind je ons actuele aanbod trainingen. Maar er is natuurlijk nog veel meer mogelijk, we maken alles op maat. Hieronder vind je voorbeelden van trainingen die we eerder hebben gegeven. Interesse? Vul het formulier onderaan deze pagina in en we nemen contact met je op.

  • Rob laat woorden werken.
  • Sylvia
  • Joanna
  • Annette
  • Judith
  • Joop
  • Karla
  • Marja
  • Rob
  • Sanne
  • Marc
  • Christine
  • Suzanne
  • Ellen
  • Peter
  • Genevieve
  • Jane
  • Paul
  • Janneke
  • Philip
  • Olet
  • David
  • Mathilde
  • Marijke
  • Anouk
  • Laila
  • Eric
Contact

Ik pak liever de telefoon: (020) 598 6420

Praktische informatie


Neem vrijblijvend contact op

Een op maat gemaakte training voor jouw bedrijf of als privétraining? Alles is mogelijk bij het trainingsbureau van het Taalcentrum-VU. Combineer trainingen of kies alleen de onderdelen die voor jouw relevant zijn. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Overige trainingen

Effectief reageren op klachten

Ook de beste organisaties krijgen wel eens een klacht. De grote vraag is natuurlijk hoe je hier het beste mee omgaat. Hoe reageer je op een klacht, terwijl je tegelijkertijd de relatie met de klant versterkt? Je leert het in de training Effectief reageren op klachten. Leer hoe je klachten benut als een kans om je relatie met de klant te versterken.

Jaarverslagen schrijven

Een aantrekkelijk jaarverslag schrijven lukt alleen met een duidelijk doel voor ogen. Tel daarbij op een heldere structuur en een strakke coördinatie en jouw jaarverslag wordt een succes. Of het nu een digitaal jaarverslag of een stuk op papier is. Met de training Jaarverslagen schrijven ontvang je alle tools om voortaan een aantrekkelijk verslag te schrijven dat ook echt gelezen wordt.

Social media

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe versterk je het contact met je doelgroepen en verbeter je de dienstverlening? Dat leer je in de workshop Social media. Daarbij draait het om de praktijk: wat zijn best practices, wat zijn do's and don'ts? Leer bijvoorbeeld hoe je als organisatie met social media begint, hoe je het gebruik ervan binnen je organisatie organiseert, en welke informatie je uitwisselt

Communiceren voor teams

Constructieve communicatie en een ontspannen sfeer: het zijn dé ingrediënten voor effectief samenwerken in een team of afdeling. Toch blijkt dit niet altijd even makkelijk. De training Communiceren voor teams is dan een slimme investering. Dompel je onder in de do's and don’ts van mondelinge communicatie. Samenwerken, feedback geven, vergadertechnieken. Overdrachtsgesprekken voeren, overtuigende presentaties geven. Je wordt begeleid door een zeer ervaren trainersteam, aangevuld met een trainingsactrice.

English @ work

Engelstalige e-mails beantwoorden, internationale relaties te woord staan aan de balie: het hoort bij je werk, maar het is niet altijd gemakkelijk. Wil je beter zakelijk Engels leren spreken en schrijven? Volg dan de training English at Work. In vier lessen krijg je meer handigheid in ‘business English’: je schrijft foutloze Engelse e-mails en leert met meer gemak Engels spreken op de werkvloer.

Taalvaardigheidstoets Engels voor docenten

De taalvaardigheidstoets Engels voor docenten in het hoger onderwijs bestaat uit twee delen. De Oxford Online Placement Test (OOPT) maak je op de computer. Daarnaast is er een mondelinge taaltoets Engels: een gesprek met twee examinatoren. Deze toets test zowel je productieve taalvaardigheid (spreken en schrijven) als je receptieve taalvaardigheid (luisteren en lezen).

Wij laten woorden werken voor ...

Ik wil contact over deze training

Ons online magazine CNTXT ontvangen?
© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign : RAADHUIS /  Fotografie