Cedeo-erkenning

Het Taalcentrum-VU is CEDEO-erkend voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen. In 2017 behaalden we een klanttevredenheidsscore van 94,4%!

  • Rob laat woorden werken.
  • Marja
  • Sanne
  • Peter
  • Ellen
  • Marijke
  • Marc
  • Sylvia
  • Genevieve
  • Laila
  • Olet
  • Christine
  • Joanna
  • David
  • Annette
  • Paul
  • Joop
  • Eric
  • Philip
  • Suzanne
  • Karla
  • Anouk
  • Mathilde
  • Janneke
  • Rob
  • Judith
  • Jane

Cedeo-erkenning

Het Taalcentrum-VU heeft een Cedeo-erkenning ontvangen voor zijn Maatwerk Bedrijfsopleidingen. Cedeo is een onafhankelijke instantie die tweejaarlijkse klanttevredenheidsonderzoeken uitvoert onder inkopers van onder andere bedrijfsopleidingen. Om een Cedeo-erkenning te behalen, moet minstens 80% van de benaderde opdrachtgevers ‘Tevreden’ of ‘Zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de opleidingen en trainingen van het Taalcentrum-VU. Al jaren scoort ons trainingsbureau ver boven de 90%.

Beoordeling Cedeo

Het Taalcentrum-VU behaalt in 2017 voor zijn Maatwerk Bedrijfsopleidingen een klanttevredenheidsscore van 94,4%! Op geen enkel onderdeel waren de benaderde klanten ontevreden over de kwaliteit en service van het Taalcentrum-VU. Sterker nog, alle referenten zouden het Taalcentrum-VU desgevraagd bij een collega aanraden en overwegen opnieuw een maatwerktraject af te nemen. Hieronder volgen per onderdeel enkele passages uit het beoordelingsrapport.

CEDEO-erkenning

Voortraject

‘We zijn met een groot traject gestart (…) waarin we vier partijen hebben gevraagd een offerte uit te brengen. Taalcentrum-VU heeft dat heel goed gedaan. Ze hebben onze aanvraag serieus genomen en zich verdiept in onze organisatie.’

Opleidingsprogramma

Cedeo: Taalcentrum-VU doet veel moeite om het programma af te stemmen op de specifieke vragen en wensen van de opdrachtgever. Vaak wordt er een intake met de deelnemers gehouden om de precieze trainingsbehoefte vast te stellen. Alle referenten zijn tevreden tot zeer tevreden over het opleidingsprogramma.

Opleiders

‘De trainer heeft veel ervaring en wist goed aansluiting te vinden bij de groep, doordat hij zich goed had voorbereid op onze organisatie.’

‘De trainer heeft veel inhoudelijke kennis en een uitstekend didactisch vermogen.’

‘We hebben een vaste trainer, dat werkt efficiënt. Zijn inhoudelijke kwaliteiten blijken uit zijn kennis van de materie en kennis van de ontwikkelingen van de organisatie. Zijn didactische kwaliteiten blijken uit de manier waarop hij inspeelt op sentimenten in de groep.’

Trainingsmateriaal

‘Het materiaal ziet er fantastisch uit. Ze hebben voor ons een boekje gemaakt waarin onder andere woordenlijsten zijn opgenomen met woorden die wij in de organisatie vaak gebruiken. Dat is heel nuttig.’

Natraject

‘Na de training hebben we altijd nog even contact over de training. We bespreken hoe het gegaan is en wat we in het vervolg willen. Dat is een continu proces.’

‘Ik heb na afloop van de training een uiterst volledig en helder evaluatieverslag gekregen van onze accountmanager. Dat is prettig.’

Relatiebeheer

‘Ik heb maandelijks contact met mijn accountmanager. Dan bespreken we lopende opdrachten, maar we hebben het ook over ontwikkelingen bij Taalcentrum-VU en bij onze eigen organisatie. Het is een continu proces.’

‘Ik krijg zo nu en dan een bericht via de mail en er wordt ook één of twee keer per jaar telefonisch contact gezocht. Dat gaat op een prettige manier.’

Prijs-kwaliteitverhouding

‘Deze prijs-kwaliteitverhouding is voor ons een reden om steeds bij het Taalcentrum-VU terug te komen.’

‘De prijzen zijn vergelijkbaar met concurrenten en de kwaliteit is beter.’

Tevredenheid opleiding/samenwerking totaal

‘We hebben in korte tijd afspraken kunnen maken. De training werd volgens een beproefd format gegeven en inhoudelijk volledig aan onze wensen aangepast.’

‘Ze zijn proactief en efficiënt. Er is snel een mogelijkheid voor overleg en ze denken met ons mee.’

© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign : RAADHUIS /  Fotografie