Praktische informatie
Voor wie
De cursus Zakelijk bloggen is voor iedereen die blogposts schrijft of gaat schrijven: van complete redactieteams voor bedrijfsblogs tot zzp’ers. Enige ervaring met bloggen is een voordeel, maar zeker geen voorwaarde om aan de blogcursus mee te kunnen doen. Wel is het belangrijk om te weten dat de focus ligt op zakelijk bloggen.
Data & locatie
Deze cursus kun je incompany organiseren of volgen als privé- of duotraining. De data en locatie bepalen we in overleg.
Kosten
De kosten voor een incompany- of privétraining Zakelijk bloggen zijn afhankelijk van je wensen en de grootte van de groep. Wil je meer weten? Vul dan nu het contactformulier in of bel naar 020 – 244 3400. We maken graag een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Wat kun je na deze cursus?
In de workshop Zakelijk bloggen werk je aan je eigen blogtekst. Je krijgt direct feedback van de trainer en je medecursisten. Daardoor ontdek je vanzelf de do’s en don’ts van zakelijk bloggen. Na afloop van de training ontvang je een handige checklist en natuurlijk een certificaat. Zodat je klaar bent om je bedrijfsblog te starten of het zakelijk bloggen nieuw leven in te blazen.
Hoe kun je zakelijk bloggen op een manier die je lezers aanspreekt? Hoe maak je corporate blogs die zorgen voor nieuwe bezoekers en die uitnodigen tot interactie? En hoe vind je waardevolle content voor je blog? Je krijgt antwoord op deze vragen in de eendaagse workshop Zakelijk bloggen. Kennis, inspiratie en praktische handvatten, in één dag op zak.
Onze cursisten beoordelen deze training gemiddeld met een 8,5!
Zakelijk bloggen is een korte, praktische blogcursus waarin je leert om aantrekkelijke blogs te schrijven voor je eigen bedrijfsblog. De cursus behandelt de theorie, maar biedt ook veel ruimte om zelf te oefenen. Zo ontwikkel je de vaardigheden die je helpen bij het vullen van je bedrijfsblog. Kortom: de ideale start om jouw eigen corporate blog te beginnen.
Programmaonderdelen
In de cursus Zakelijk bloggen ga je aan de slag met je eigen blogpost. Je werkt aan de hand van theorie en inspirerende best practices aan je eigen tekst. Tijdens de dag ondergaat die een metamorfose.
Wij laten woorden werken voor ...