Wij laten woorden werken

Wij laten woorden werken. Al meer dan 25 jaar. Voor uiteenlopende opdrachtgevers in finance, zorg, overheid, bedrijfsleven, onderzoek en hoger onderwijs. Ons team bestaat uit professionals met hart voor taal. We hebben plezier in ons werk en dat merk je. Met veel klanten werken we al langer dan tien jaar samen.

Wij werken voorMakelaarsvereniging Amsterdam Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht AVAG/VUmc OOM verzekeringen Pokon Naturado Rijksmuseum Stadgenoot Gemeente Alkmaar ASEGA Media Woonstichting Rochdale Staples Ministerie van Economische Zaken KWF Kankerbestrijding GERION VUmc Universiteit Leiden, Sociaal Recht Meer »

Onze mensen

Onze achtergrond

Het Taalcentrum-VU is begin jaren negentig opgericht als onderdeel van de faculteit Nederlands van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Het doel: de brug slaan tussen academische kennis en de zakelijke praktijk. Mensen en bedrijven helpen om beter te communiceren.

Nu, ruim 25 jaar later, zijn we een zelfstandig communicatiebureau met zo'n dertig taalprofessionals. Met de kennis van de Vrije Universiteit op wandelafstand. We verbinden mensen met andere mensen. En we verbinden mensen met andere werelden, andere culturen en meer informatie.

Werken bij Taalcentrum-VU

Zorg je net als wij graag voor woorden die werken? Dan word jij misschien wel onze nieuwe collega.

Bekijk de vacatures

Topkwaliteit? Vanzelfsprekend!

We staan bekend om de kwaliteit van ons werk, om onze klantvriendelijkheid en service. Onze accountmanagers geven je een eerlijk advies. Onze projectcoördinatoren zorgen ervoor dat je opdracht vlekkeloos verloopt. En natuurlijk zijn we aangesloten bij alle belangrijke brancheorganisaties:

  • VViN, belangenorganisatie voor vertaalbureaus
  • NRTO, brancheorganisatie voor particuliere opleidings- en trainingsbureaus
  • CEDEO-erkenning bedrijfsopleidingen

Al jaren scoren we zeer hoog (96% in 2015) in het CEDEO-onderzoek naar de kwaliteit van onze opleidingen. Onze klanten zijn erg tevreden over onze dienstverlening, trainingsmaterialen en trainers. V oor ons vertaalwerk zijn we ISO-gecertificeerd: we hebben het ISO-certificaat voor vertaaldiensten ( ISO 17100).

En als je dan toch een klacht hebt?

Met veel van onze klanten werken we al jarenlang tot tevredenheid samen. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over ons werk. Neem dan binnen tien dagen contact op met je contactpersoon bij het Taalcentrum-VU. Je kunt je klacht ook melden via ons algemene telefoonnummer 020 - 598 64 20 of via ons algemene e-mailadres.

We onderzoeken meteen wat er aan de hand is. Binnen één werkdag nadat we je klacht hebben ontvangen, nemen we contact met je op. Blijkt je klacht (gedeeltelijk) gegrond? Dan krijg je van ons een voorstel tot genoegdoening. Als je daarmee instemt, is de klacht afgehandeld.

In theorie is het mogelijk dat we het niet eens worden over de afhandeling. In dat geval leggen we de klacht voor aan de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, waarbij we aangesloten zijn.

Voor ons vertaal- en redactiewerk volgen we de Algemene Voorwaarden van de VViN, de Vereniging van Vertaalbureaus in Nederland. Daarin staat de klachtenprocedure en informatie over de Geschillencommissie van de VViN. Voor onze trainingen en opleidingen volgen wij de gedragscodes en de algemene voorwaarden van brancheorganisatie NRTO. We hebben een klachtenprocedure voor trainingen en opleidingen, zoals die in de algemene voorwaarden genoemd wordt.

Neem contact met mij op

Ons online magazine CNTXT ontvangen?


Contact

Bezoekadres
Taalcentrum-VU
Metropolitangebouw, 4e verdieping
Buitenveldertselaan 3-7
Amsterdam

T 020 - 598 64 20
E info@taalcentrum-vu.nl

Postadres
Taalcentrum-VU
De Boelelaan 1105
1081 HV AMSTERDAM

CEDEO Erkend
VViN
NRTO
De Geschillencommissie
© Taalcentrum-VU   /  Algemene voorwaarden: Trainingen - Vertalingen   /  Sitemap   /  Webdesign 2015: RAADHUIS /  Fotografie